Svårt att kolla på tv/film

Mer
8 år 11 månader sedan #745890 av Nissegossen
Jag har inte så stora svårigheter med film, vet inte hur det är med TV, har inte haft TV på många år nu. Jag har även svårigheter med talböcker, men konstigt nog fungerar det att se på film på datorn. Där finns ju också funktionen att man kan pausa filmen om man vill och sedan gå tillbaka till det stället senare om man vill. Tar man tidpunkten av hur långt man har hunnit kan man ju även stänga av datorn och har man som jag session manager, det är ett tillägg för både Firefox och Google Chrome, så får man tillbaka alla flikar man senast hade uppe och då har man allt man ständigt vill ha uppe på hur många flikar man vill. Det återkommer så snart man använder webbläsaren på nytt.
www.google.se/#q=sessionmanager+

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #745892 av Nissegossen
Böcker fungerar inte att läsa för mig. Koncentrationen tryter och jag vill själv skriva en egen bok utav första meningen, alltså det räcker med en mening för att jag skall spåna ut i fria fantasier.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #745915 av lärjungenMatteus
Och därför har också vi satt vår tro till Jesus Kristus. Vi blir ju försonade med Gud på grund av tro, inte därför att vi har lytt de judiska lagarna. För ingen kommer någonsin att bli frälst genom att lyda dem.
Mer
8 år 11 månader sedan #745921 av Fantasio
Film som är så roligt att titta på. Jag såg en film hos kompisen, var i och för sig tvungen att gå ifrån några gånger, men det funkade skapligt.
Mer
8 år 11 månader sedan #745932 av Tessa35
Filmer funkar för mig. Såg Maria Wern igår. Blev dock lite skrämd.