Glömmer de filmer jag sett

Mer
7 år 4 månader sedan #883853 av lumberjack
Behöver man inte konto där drummer?
Mer
7 år 4 månader sedan #892165 av Richard
Svar från Richard i ämnet Glömmer de filmer jag sett
Jag samlar på DVD-filmer, o har över 1300 st (det är lite mer än 3 Billy-bokhyllor med extra hyllplan). Har jättemånga jag inte har sett än. Har skrivit in alla filmerna i ett Excel-blad, som jag har i mobilen så jag kan se om jag har filmen, när vi t.ex. är på loppisar där jag brukar fynda filmer billigt. Vet ju inte i huvudet alla filmer jag har.

Är jag nykter så brukar jag inte ha några problem att hänga med i filmen, om det inte är typ David Lynch's Mulholland Drive... Men är jag alkoholpåverkad är det knappt någon ide att jag kollar film. När jag kollar tycker jag att jag hänger med, men t.ex. dagen efter minns jag inte den.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 3 dagar sedan #927710 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Glömmer de filmer jag sett

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #955268 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Glömmer de filmer jag sett

Fantasio skrev: Jag köper en hel del film på DVD och har säkert över hundra i min ägo. Film är en hobby. Men vad jag glömmer! Jag måste se om samma film flera gånger för att den ska fastna. Mycket irriterande!

Kan det ha att göra med min sjukdom, eller är jag bara väldigt glömsk? Det har även hänt att jag hittar för mig okända filmer i min samling.

Om du drikker så mye som du sier, kan det også skyldes alkoholdemens.
Mer
6 år 9 månader sedan #955275 av Geta
Svar från Geta i ämnet Glömmer de filmer jag sett
Jag glömmer också filmer. Riktigt bra filmer vill jag se om. I förra veckan såg jag om den franska filmen Amour om en äldre kvinna som fick stroke. Vissa avsnitt i filmen hade jag helt glömt eller inte lagt märke till första gången jag såg filmen.
Mer
6 år 9 månader sedan #955393 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Glömmer de filmer jag sett

Richard skrev: Jag samlar på DVD-filmer, o har över 1300 st (det är lite mer än 3 Billy-bokhyllor med extra hyllplan). Har jättemånga jag inte har sett än. Har skrivit in alla filmerna i ett Excel-blad, som jag har i mobilen så jag kan se om jag har filmen, när vi t.ex. är på loppisar där jag brukar fynda filmer billigt. Vet ju inte i huvudet alla filmer jag har.

Är jag nykter så brukar jag inte ha några problem att hänga med i filmen, om det inte är typ David Lynch's Mulholland Drive... Men är jag alkoholpåverkad är det knappt någon ide att jag kollar film. När jag kollar tycker jag att jag hänger med, men t.ex. dagen efter minns jag inte den.

DVDprofiler er glimrende for å holde orden på samlingen:
www.invelos.com/Downloads.aspx