Kan ni se tv och filmer?

Mer
4 år 10 månader sedan #1168691 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag lyssnar på musik i stället för tv, kollar på veganska nutrionister o kroppsbyggare på youtube me o saker om hälsa.
Mer
4 år 10 månader sedan #1168692 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag har väldigt svårt för att koncentrera mig när jag ska kolla på film. Oftast får jag dela upp filmtittandet på 2-3 dagar för att orka med att se klart.
Mer
4 år 10 månader sedan #1168698 av notwoodstock
Nej.
Mer
4 år 10 månader sedan #1168702 av Nissegossen
En bok kan jag inte läsa om jag tar en bok för att läsa, men om ämnet är intressant för mig och då tröttnar jag inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1168708 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Camilla Läckbergs böcker klarar jag inte att läsa. Det är visst en av Fredrik Reinfeldts favoriter.
Mer
4 år 10 månader sedan #1168800 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kan ni se tv och filmer?

ledsen skrev: (Jag tar clozapin). Jag hade svårt att fokusera och hänga med när folk pratade ett tag, jag tror det är bra att äta vitaminer och så, så jag provade äta b-vitaminer, det ska vara bra för psyket så jag köpte en burk blandade b-vitaminer på apoteket. Tog ett tag sen blev det mycket bättre igen, är lite sån ändå men inte som då när det var mycket värre. Tar fortfarande dom lite då och då. Jag tar inte dom var dag längre

Börja jogga 3-4 gånger i veckan, så förbättras din koncentrationsförmåga. Motion som ger flås förbättrar tankeförmågan med 50 %.