Låg motivation

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161318 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Låg motivation
Verkar vara detsamma som Invega vilken jag inte är intresserad av eftersom man ökar i vikt av den. Men tack för tipset!

Geta skrev: När jag jobbade och tog Hibernal, var jag så trött att jag tog bilen till arbetsplatsen, trots att det bara var några hundra meter dit. Då klagade jag för doktorn. Hon låtsades inte höra. Det är bättre idag, då jag får ha sovmorgnar.


Usch, Hibernal! Kunde du vara ute i solen med den?
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161319 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Låg motivation
Jag fick Bupropion utskrivet, upplever att motivationen har blivit lite bättre av det iaf.

/Dave
Mer
4 år 10 månader sedan #1161320 av Geta
Svar från Geta i ämnet Låg motivation
Var tvungen att ha solglasögon, så fort solen tittade fram med Hibernal. Men sov jättebra på Hibernal.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161321 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Låg motivation
Hibernal låter som något man kan gå i dvala på.

/Dave
Last edit: 4 år 10 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161327 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Låg motivation
Det är så tråkigt att potenta mediciner alltid ska ha besvärliga biverkningar. Jag är så trött i kroppen också. Försöker gå promenader men måste vända tillbaka hem efter 10-15 minuter.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Låg motivation
OK! Tack.

1Dave skrev: Hibernal låter som något man kan gå i dvala på.

Hade hibernal, mitt ex och med hunden tog pendeltåget, eller Öresundståget till Kungsbacka. Det var sommar och sol. Såg en stråhatt i ett skyltfönster gick in och köpte den. Vi gjorde centrala Kungsbacka. Om det var den gången minns jag inte. Vi blev stoppade av en man, han sade sig vara diabetiker och behövde mjölk sade han och eftersom min egen far hade diabetes visste jag att han snabbt behövde mjölken jag gick snabbt i en matbutik och förklarade för hon i kassan och sade någon chokladkaka mörk choklad. Inne ifrån butiken kom personal med det efterfrågade jag betalade och gick tillbaka, han drack mjölken, men chokladen ville han inte ha

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.