Om man saknar initiativ

Mer
4 år 1 månad sedan #1237271 av salig
Svar från salig i ämnet Om man saknar initiativ
Knäppgök :rotfl (obs! skrattar inte så hä mycke ijentlien men d finns ingen mellanting smajli) Önskar en GÖK att addera till emoji-listan! om så inte bara ett gökUR:tänk
Mer
4 år 1 månad sedan #1237300 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om man saknar initiativ
Ja, var du en muntergök istället för en gnällspik och knäppgök

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237532 av salig
Svar från salig i ämnet Om man saknar initiativ

Nissegossen skrev: Ja, var du en muntergök istället för en gnällspik och knäppgök

det är fult att prata om sigsjälv i KYRKAN! :tänk
Mer
4 år 1 månad sedan #1237542 av wasp
Svar från wasp i ämnet Om man saknar initiativ
Själv saknar jag ofta initiativ, måste ha någon som sparkar mig i röven för att sätta igång med saker o ting. Boendestöd är bra på att få mig göra något.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237550 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Om man saknar initiativ
Det där tar jag lätt på både salig och wasp.

Jag är van att bestämma, vilket upptäcktes tidigt i.o.m. att de såg resultaten vid mönstringen att jag skulle bli utbildad till underbefäl, testerna var nog inte helt fel ute, då jag har lätt för att se till att andra gör sitt jobb. Men alltid nästintill vill jag inte ha fulla ansvaret, så som det heter på Engelska, den under kapten, dvs Second det är jag klippt och skuren till.

Som en handledare sade, Nisse du skulle kunna arbeta inom många yrken du skulle kunna undervisa i filosofi på gymnasienivå, men inom det yrke du valde, skulle du vara förman. Det från en som tillsammans med en man gick ut gymnasiet med högsta betyg i alla ämnen samt var elevrådets .ordförande

Rektor och lärare nästan grät, när hon inte ville bli läkare, men hon utbildade sig till journalist på journalisthögskolan som då hade lika höga intagningspoäng som läkarlinjen, av det enkla skälet att hon inte tål se blod.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237559 av Geta
Svar från Geta i ämnet Om man saknar initiativ
Journalister har det inte lätt att få jobb idag.Tidningarna läggs ner.