Söker andra lesbiska

Mer
15 år 1 månad sedan #190016 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Söker andra lesbiska
Bild,

Jag kan ta med din postning i nyhetsbrevet, som går ut varje fredag till 180 prenumeranter.
  • arija
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #191285 av arija
Svar från arija i ämnet Söker andra lesbiska
Hej!
Har aldrig provat på med en kvinna............ :)
men smakat lite lätt på det och nyfiken såklart.
Jag har ju min homihubb och endast med Godtycke.Han är ju inte nära mig just nu tyvär..så sätt..
Hoppas du ska finna det du söker.
:hjärta
Mail vän kan du hursomhelst finna i mig.
Skicka PM om du vill.
Mer
15 år 1 månad sedan #191291 av skord
Svar från skord i ämnet Söker andra lesbiska
qx.se är bra om man vill träffa en homosexuell partner
Mer
13 år 11 månader sedan #299030 av Willy wonka
Svar från Willy wonka i ämnet lesbisk
Hej, Jag tycker inte qx är så bra för oss med schizofreni. Där är man så fin i kanten. Jag söker gärna en lesbisk kontakt / vän att dela erfarenheter med. Jag själv har (sublim) paranoid schizofreni och bor i skåne.
Mer
13 år 11 månader sedan #299073 av Bild
Svar från Bild i ämnet Söker andra lesbiska
Jag är bisexuell och har liksom du lite för mycket folk i huvudet :mrgreen: Men jag praktiserar inte min lesbiska sida, så jag vet inte varför jag svarar här. Men du sökte HBT-personer, och här är jag :mrgreen:
Mer
13 år 11 månader sedan #299308 av Willy wonka
Svar från Willy wonka i ämnet lesbisk
jag glömde skriva att jag själv är bisexuell men som du så praktiserar jag inte min lesbiska sida men jag vet att jag älskar kvinnor och män lika mycket även om jag för tillfället på grund av mediciner inte har någon sexlust, jag vet inte varför jag skrev det här så offentligt men jag kunde inte hitta dina kontaktuppgifter på din sida. Jag bor i Skåne men talar norrlänska, inte skånska.