Hejsan!!! Söker en polare, facebook vän här!

Mer
12 år 2 månader sedan #458914 av Mjpop
Hejsan! Söker gärna en polare här, är kanske för ung men bara någon ja ung människa, att babbla lite på facebook ibland! Jag är 19 år, visst ganska ungt, men vafan kan vara kul och bara chatta, och se om man har något gemensamt!
Mer
12 år 2 månader sedan #458922 av Nissegossen
Välkommen till viska! Det enda jag gjort på Facebook, är att jag har lagt upp profilen, men på grund av villkoren så har jag inte lagt in något utav mitt material där. Däremot har jag fått min Facebook profil hackad! Så allt som står där är lögn och förbannad dikt! Jag skriver inte där, men någon annan har gjort det. Jag är så less på det, jag har anmält det och bytt lösenord och jag är så less på skiten att jag inte ens har raderat ett enda ord på Facebook då jag inte har lust att se eländet....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 2 månader sedan #458968 av björk
Jag har Föraktat FB i hela mitt liv. O hat-projektet fortsätter.
Mer
12 år 2 månader sedan #459003 av Mjpop
same story här! Föraktar facebook, men det är kul att lägga upp saker och ting ibland! Men ja facebook är ingen bra sajt, folk tar skiten för seriöst, det är egentligen bara bokstäver, en hemsida skapad av någon rik snubbe, det är ingenting.
Mer
12 år 2 månader sedan #459021 av Admin1
Skall jag ta med detta i nyhetsbrevet nästa fredag? Nyhetsbrevet går ut till drygt 300 medlemmar, vilket är betydligt fler än vad som läser forumet.
Mer
12 år 2 månader sedan #459163 av Mjpop
Gör detta! Ju mer innehåll desto bättre liksom!