söker kärleken

Mer
11 år 3 månader sedan #555802 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet söker kärleken

Mjpop skrev: Du ser väldigt söt ut! Men tror nog från skillnad från den 62 åriga snubben för ung för dig. 20 år är jag, om du orkar med lite lammkött ^^.


Jag kanske är överårig och borde snart sätta mig på ett äldreboende, men jag opponerar mig och framhåller att jag också har känslor och som sagt, jag blir aldrig äldre än sexton vårar! Jag är ung i sinnet och jag står i opposition mot min kropp som är gammal och inte enbart vacker längre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 2 månader sedan #556496 av Dot
Svar från Dot i ämnet söker kärleken
Söt
Mer
10 år 4 månader sedan #629321 av sjusovare
Svar från sjusovare i ämnet söker kärleken
N
Mer
10 år 4 månader sedan #629331 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet söker kärleken
Hej sjuan och välkommen till viska! Sjusovare kan ju vara vad som helst, är du man eller kvinna? Inte oväsentligt i detta sammanhang! Berätta lite om dig själv, fören dess får du inga svar! Jag kan säga att du inte är dåligt fräck, genom att den första mening du skriver på forumet är en begäran!

Jag kan ju bara säga, att berätta om dig själv först annars får du inga svar från mig!
Om du vill veta något om mig, sätt dig då och läs igenom alla mina inlägg!

Om du orkar! :dans :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #629513 av sjusovare
Svar från sjusovare i ämnet söker kärleken
J
Mer
10 år 4 månader sedan #629580 av saara
Svar från saara i ämnet söker kärleken
Det är över 4 månader sedan hon senast skrev här så du kan få vänta på uppdatering av henne.