Kontakt?

Mer
10 år 11 månader sedan #577565 av Gnagarbagaren
Kontakt? skapades av Gnagarbagaren
Det blir lite ensamt när man mest sitter hemma, och det är väl bara jag som kan ta första steget att sträcka ut handen och hoppas att någon vill testa att ta den.
Och vem är jag?
Gnagarbagaren är en trettioårig kille som pluggar just nu.
När jag inte pluggar blir det små promenader i skogen, film när vädret inte riktigt tillåter skogspromenader.
Jaa... vad ska jag skriva mer tro?
Näpp, kontaktannonser är uppenbarligen inte min starka sida så låter det minsta intressant och du vill veta mer så svarar jag gärna.
MVH
Gnagis
Mer
10 år 11 månader sedan #577569 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt?
Gnagis, om det skall vara så att om du bodde i Göteborg så hade det inte varit så stora problem, men jag tror du bor i Stockholm och då faller det. Du kan ju till att börja med tala om var du bor. Hur sjutton skall vi veta vilken skog du vill gå i, om du inte talar om det?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 11 månader sedan #577572 av Gnagarbagaren
Svar från Gnagarbagaren i ämnet Kontakt?
Sorry Nissegossen, jag är som sagt inte bra på att skriva sånt här. Jag bor på västkusten så det blir mest Hallandsleden och angränsande leder jag går runt i. Jag läser på högskolan i Halmstad.
Mer
10 år 11 månader sedan #577583 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt?
Intressant, om du går uppåt i Halland och kommer dit där Bohusleden börjar och följer den, så kan vi träffas uppe på Getryggen i närområdet där jag bor. Getryggen är en höjd uppe på ett berg och har i sig en sjö som är en fin fiske och badsjö, inte långt från Delsjöarna i mitt närområde. Det är egentligen en stor skreva i berget med rent kallt vatten för att den är djup.

Nå, i alla fall, Getryggen tar på krafterna att klättra uppför och däruppe var vi, min sambo och jag med vår hund och vi gick på Bohusleden norr ut och på högsta punkten kommer några andfådda Engelsmän, som till råga på släpar med sig ett par cyklar högst upp på högsta punkten och det första de frågade om, var ligger närmaste Pub! :va? :dans Där i närheten och i närheten av där jag bor finns inte en pub, eller restaurang med rättigheter överhuvudtaget så min sambo och jag skrattade och gav dem vatten att dricka, som främst var avsett åt hunden.

Tilläggas kan att det var en vacker sommardag och varmt. Vi tipsade om badsjön och sedan undrar jag om jag sade åt dem att vända om cyklarna och ta med dem, vägen de kom på, för hållet de var på väg, till andra sidan Getryggen och där är så brant att de byggt trappor i trä för att folk skall komma upp och det är inte säkert att ta ned cyklar den vägen.

När jag var yngre i tonåren bodde jag inte så långt härifrån heller så jag brukade cykla till Västra Långvattnet som sjön uppe på Getryggen heter. Då ställde alltid folk sina cyklar mot bergväggen innan de klättrade upp för att komma till sjön.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 11 månader sedan #577637 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kontakt?
Skall jag ta med detta i nyhetsbrevet på fredag, som går ut till 470 medlemmar?