Drakar och Demoner - strategi rollspel

Mer
9 år 10 månader sedan #669811 av scannercicret
Jag går fortfarande, omkring och bär i hjärnan, på kampanj modulen Is-stoll, samt gamla Erebaltor, går också bra att vara levande spelledare till. Medan kartan över Erebaltor, är jag inte inlärd, till alla detaljerna, ännu. Vidare så önskar jag, Lördagar mellan ungefär klockan, 12:00 till ungefär klockan 18:00. Mina medicin tider är som dem är, och inom skrivandets gång, så har jag inte riktigt, kommit igång, att vara vaken 08:00. Tyvärr har jag, bara en två sitts soffa, och en stol att erbjuda. Skriv här inne, eller kontakta mig via, mobilnummer 070-3503303, och tyvärr har jag inte råd, att ringa upp eller sms:a inom min budget. Gäller minst åldrarna, grundskola klass 3, och så vidare uppåt. Om det blir för krångligt, och trångt i hjärnan att räkna, så tag med en miniräknare. Strategi rollspels reglerna, är lite blandat från, Drakar och Demoner version 4 till version 6, och sedan ett hopp till version 12. Millimeter räknandet, så som i Eon finns också med, samt siktet från Western, finns också med. Så, då var kladden klar. Nä det blir för vimsigt, för mig att ändra. Så det får stå så, inom vad jag hade, att tömma ut. Skrivet 2014-06-14 klockan 14:34.