Söker någon att prata med!

Mer
9 år 1 månad sedan #729566 av Geta
Svar från Geta i ämnet Söker någon att prata med!
Vampyrflikka,

Du postade här senast i maj 2012. Det blir nog för tungt för Viskamedlemmar att stötta någon som
går i självmordstankar, som sagt var. Nissegossen har tidigare rekommenderat sjukhuskyrkan.
Mer
9 år 1 månad sedan #729572 av Nissegossen
Här är det jag nyligen postat, både om sjukhuskyrkan och om att ta sitt liv.<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=38612 " onclick="window.open(this.href);return false;]viewtopic.php?f=19&t=38612[/url]<!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=38810 " onclick="window.open(this.href);return false;]viewtopic.php?f=19&t=38810[/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #729581 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Söker någon att prata med!
Jag vill alltid ha PM så skicka till mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 månad sedan #729673 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Söker någon att prata med!
Självhjälpsråd:

www.viska.se/index.php/sjalvhjal ... ordstankar

Antipsykotikat Clozapine minskar självmrdsrisken.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 1 månad sedan #729758 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Söker någon att prata med!
Well, well, well.
Antingen är denne Vampyrflikka blott ett troll eller så har hennes mailkonto blivit kapat.
Jag gissar på det första. Bara så ni vet så är hen inte seriös för fem öre och jag har nu slutat svara på hens mail.

KTHNXBAI.
Mer
9 år 1 månad sedan #729768 av Geta
Svar från Geta i ämnet Söker någon att prata med!
När någon här på Viska får självmordstankar så smittar det av sig. Då börjar flera skriva om att de
funderar på självmord.