Hur ofta äter du?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1265956 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur ofta äter du?
Den nya Billys pizzan halloumi är supergott!

Äter ett mål om dagen och lite fika annars. Tex smoothie.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265970 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur ofta äter du?
Äter ofta men lite var gång.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265971 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Hur ofta äter du?
Har ordentlig aptit, hoppas det skall bli lite mer normalt utan Mirtazapin.

/Dave
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1266019 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ofta äter du?
Kan göra min egen mysli det är havregryn som bas sedan russin och torkad frukt i bitar, av allt torkade färska frukter, då de annars hårdnar, gott till både fil eller mjölk eller yoghurt vad ni kommer på. Är de gamla och hårda gäller bra tänder.

Det gäller förövrigt att det går också att göra med torkad frukt, att de har sin egensmak vid även havregrynsgröt, det istället för socker i gröten, gröten skall därför inte sötas med något vitt socker.

Salt har ni förtjänat saltet till gröten? Salt är ett måste, då ni behöver det, samt avsevärt mycket bättre än socker.

Så tipset här köp inte dyr musslie

Jag äter förövrigt om jag är hungrig, inte enligt något schema. Brukar ha något lättlagat till hands för mat tillgängligt då man drar sig för mat som kräver ett långkok i både ugn på platta och mikron får ta över.

Däremot väntar jag middagsgäster sätter jag en ära att göra ett långkok. I dag har jag ingen högrev eller Fransyska, jag har däremot en fläskfile i frysen. Mer mat och mer billigt är ofta fläskytterfile , det är samma styckdetalj som benfritt kotlettrad, så välj i butiken det som är billigast men då benfri kotlettrad eller fläskytterfile

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266665 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Jag har bara köttbullar hemma, men det räcker, då jag inte är hungrig. Jag brukar värma tio åt gången, det blir ju rätt mycket mat om man gör det två gånger.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1287606 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Jag var rejält hungrig igår. Men åt bara en baguette och tio köttbullar. Äter, men inte så mycket om helgerna.