Hur ofta äter du?

Mer
4 år 3 månader sedan #1216898 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ofta äter du?
Nej, jag äter varm mat till lunch. Äter inte middag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216905 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur ofta äter du?
Jag äter bra varm mat en gång, som en tidig middag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217131 av Cider
Svar från Cider i ämnet Hur ofta äter du?
Frukost på morgonen/ibland förmiddagen, varm eller kall lunch på eftermiddagen, varm eller kall middag på kvällen plus mellanmål: ofta frukter och nötter innan jag vill sova. Köper jag lunchen ute och den är varm blir det alltid ngt "enklare" till middag: fil, gröt, burksoppa med mättande smörgås etc.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217136 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur ofta äter du?
"Du är vad du äter" må va en klyscha men det stämmer. Jag kör intermittent fasting av misstag så äter allt under 7-8 timmar sen sover/fastar ja. Äter frukost; 2 mackor, lunch; frukt, bär, alg smoothie. Middag något lagat, veganskt. Kvällsmat; gröt med frukt. Sen varje morgon börjar ja med ett stort glas varmt vatten med saften från en halv pressad citron, ska va nyttigt o rensa kroppen. Tar även ett glas med varmt vatten o gurkmeja med peppar på morgonen, sen kreatin o D-vitamin, b12 vitamin samt alg-omega 3, även en paranöt för att få i mig dagsdosen selen.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1217145 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ofta äter du?
Ätliga växter i och nära havet, på västkusten växer blåstång ätlig

www.lund.se/naturskolan/uteklassrum/lomm...vaxter-vid-stranden/

Sedan bör man lägga denna adress på mina bokmärken då den handlar om ätlig mat i Skogen
www.skogsskafferiet.se/

En liten pocket bok som går ned i en bröstficka den innehåller ätliga Växter i Sverige, Vilken är bra att ha med sig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217152 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur ofta äter du?
kör intermittent day fasting så äter bara en gång om dan.