Hur ofta äter du?

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1225913 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ofta äter du?
Har prinskorv och köpe köttbullar i frysen tar upp snart och steker upp antingen det och eller julskinka steker så bräckt skinka och två stekta ägg. får köpa ägg helt ICA de har bättre och tjockare äggskal de på Willys billiga ägg hormonstinna hönor som stressar fram ägg med tunna skal djurplågeri och går sönder i packningen på hemvägen

Så därför ICA-ägg

Eller det ligger i frysen även skivor med stek och sås gott minns jag. Finns annat också färdiglagat

Tittade i kylen om jag hade köpt ny Dansk rödkål men nej. Det utesluter tinad julskinka med senap och rödkål.

Fick en burk senap utav min KP den smakar som hemmagjord senap men betydligt mer malen än vad jag orkar göra min egen smakar som senap naturell skall smaka. Står inte på den vilket företag hittar det inte i alla fall får fråga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1227271 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Jag har mikrat köttbullar några gånger och har till en omgång till. Jag köpte mig dagens varma lunch, men den står sig till ikväll, inga problem. Det var kassler. Jag äter inte så mycket, men antar att läsk, öl och chips mättar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227282 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur ofta äter du?
Lite och ofta, men just inget socker.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1227283 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Lider du av diabetes, wasp? Fast sockerfri kost är väl bra för alla.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227285 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hur ofta äter du?

notwoodstock skrev: Det är nyttigt med fasta ibland.


När man äter vissa mediciner som tex klozapin är det farligt att fasta eller ändra matvanor. Det får man diskutera med sin läkare.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1230770 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Jag åt en frysrätt igår och blev hungrig under natten. Det är inte så mycket mat i en sådan.