Viktväktarna?

Mer
17 år 11 månader sedan #38814 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Viktväktarna?
Även om jag inte är fattig så är bröd viktigt för mig, "vårt dagliga bröd" och allt det där. Tycker också om att baka bröd, bara doften... Men jag tror det är sant att mycket kan hända om man skippar brödet.

/Sofie
Mer
17 år 11 månader sedan #38816 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
men det e ju biblaiskt skrivet, "bröd" betyder ju mat.

jag är tokig i pizza själv, tomatsås o bröd med ost, margarita.

men denna månad ska jag baar köpa bra saker
äta up det jag har, men sen...

eller äta, jag skiter i det numer
Mer
17 år 11 månader sedan #38820 av Saari
Svar från Saari i ämnet Viktväktarna?
Jag har varit med i viktväktarna och det funkade skitbra för mig. Synd bara att det är så dyrt. Men det är nog lite det som är grejjen, det ger mer motivation!
Mer
17 år 11 månader sedan #38821 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Saari, jadu, du lär mig lite om hur man ska blåsa kunder med det du sa.

Viktväktarna är ju börsnoterat.

Men du, om du ger mig 2000 i månaden ska jag ge dig en mat-motionslista var dag.

O om du betalar 1000 till så ska jag hyra in ngn i umeå som kommer med en oxpiska om du inte lyder.
Mer
17 år 11 månader sedan #38824 av Saari
Svar från Saari i ämnet Viktväktarna?
Jag tycker att du har en otrevlig ton.

Jag ser din poäng dock. Men vad jag egentligen fick ut mest av viktväktarna var peppen man fick med föreläsningar och sådant. Sedan att träffa andra med samma problem var ju skönt också, då var man för en gångs skull inte särskilt olika den andra. Typ som AA fast för överviktiga.
Mer
17 år 11 månader sedan #38827 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Jag har nog en otrevlig ton.
Men e det bätre om jag duttar o ljuger då?
leka nice.
Troligen. Eller, nje, för då e jag mest tyst för at inte säga ngt som politiskt kan skada mina intressen. Men, här på viska så söker jag inte sex eller pengar. men jag blev jätteglad när jag var i kris och två fina männsikor erbjöd sig att hjälpa.
Det löste sig, men gesten.
Jag är sådan själv också. litegrann...
o det, det e trevligt på riktigt!

Jo, men det är ju just den där..gruppgrejen som jag fattar att folk vill ha.
Jag kan tycka den är OK själv, men då är det heligt hemligt brödraskap som gör allt i blodsed som gäller.

Jag funderade lite på kapitalism-socislism och fascism och hur folket samlade sig i kollektiv under olika system...
Hur det kollektiva medvetandet spelar.
HUr vi vil ha "kompisar"
Som en tjej sa "de är mina ytliga vänner"

hehehe..