Tråden om snabbmat

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118183 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag ska köpa det jag tror är billigast, en kebab med bröd. Jag tycker inte det blir mat från pizzerian så ofta, det är bra.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118219 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Tråden om snabbmat
Var på pizzerian idag. De hade bytt ägare sen två dagar tillbaka.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1118936 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag ska beställa mat från ett libanesiskt ställe. Jag har ätit därifrån en gång, när syrran tog med sig hem till mina föräldrar och jag var där. Det ligger nära mitt hem, varför har jag inte varit där förut? Jag ska beställa två portioner, så kan jag vräka i mig idag o ha lite över till imorrn. Två grillade fläskfiléspett ska jag ta, det är en portion. Alltså får jag fyra. Eller ska jag välja nötfärsspett?
Mer
5 år 3 månader sedan #1118940 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tråden om snabbmat
Kan inte klandra dig, att bara laga mat till mig själv är tråkigt och jag drar mig för det. Får jag en gäst som kommer lagar jag gärna mat, då står (Sitter på en kontor stol och åker som värsta börsmäklare fram och tillbaka) jag med glädje och lagar till en så god måltid jag kan.

Min ssk som smakat min vanliga mat blev skeptisk när han såg att det blev soppa i det här fallet en fisk och skaldjurssoppa han när han börjat äta sade han Nisse var har du lärt dig laga så här god mat? I princip när jag tog över matlagningen från mitt ex, jag tog en av hennes kokböcker gjorde som det stod, sedan när maten nästan var klar stämde jag av kryddningen det är det som är viktigast, är maten avstämd med mina smaklökar är maten god. Är det för starkt pytsar jag i grädde det gör susen. Vill inte säga mer om ingen frågar
Så det passar väl med autodidakt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1118942 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Ja, det passar. Har du en pizzeria i närheten av där du bor, Nissegossen?
Mer
5 år 3 månader sedan #1118945 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Tråden om snabbmat
Kör sällan pizza, gillar kina ochbä thaimat mer.

Anchored in Christ ✟