Ska sluta äta överflöd av socker (långt inlägg!)

Mer
3 år 7 månader sedan #1289636 av memphis
Inte jag heller! Hade aldrig ätit zyprexa om jag vetat om att det metaboliska systemet blir förstört (för all framtid?)

Nu äter jag visserligen för mycket Också, men i grund och botten ligger en störning i metabolismen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1289644 av Nissegossen
Jag gick upp 20-25 kg på 2 mån varpå jag gick tillbaka till Trilafon vilken är viktneutral har både gått upp i vikt en del kilo men gick ned samtliga igen, men de kg jag gick upp på de 2 mån med Invega kunde jag inte gå ned då vägde jag 105 kg hade gått ned från 120 kg som mest till dessa, då av medicinska skäl ty proverna visade hög konsumtion av alkohol såg jag på sökning av CDT värdet vilket är alkohol markören att ett avbrott i alkoholkonsumtionen på 5 veckor gav normala CDT värden. Höll upp i 5 veckor med alkohol, inte en droppe åt som vanligt min kp sade du smälter bort. Från 105 kg till 79,5 kg på 5 veckor, det klarar ni som jag tjejer om ni nu står på en viktneutral medicin, eller skaffa en som är det och ge fan i alkohol i 5 veckor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1289645 av memphis
Funkar nog bara om man har en hög alkoholkonsumtion. Lejonhjärta dricker ju inte alkohol så hon kan inte ta bort det! Jag har inte druckit på 3 veckor.
Mer
3 år 7 månader sedan #1289646 av Nissegossen
Ha,ha,ha, ja, då svårt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1289703 av memphis
Tja, ska ju lägga omkosten, men först måste jag äta upp vad jag redan har. Kommer att sakna mina ostsmörgåsar, men ska ersätta dem med frukt och kokta ägg. Det kommer nog bli dyrare att äta nyttigt dock, för ägg är dyrare än bröd.
Mer
3 år 7 månader sedan #1289704 av memphis
... Frukt och grönsaker är också dyrt här uppe, precis som i Alaska! Ibland vill jag flytta söderut.