Förkylning eller feber?

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746600 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Nu sitter jag i ett dilemma antingen att förlora 1500 kr (på alla tåg och dreamhack biljetts kostnader) eller att jag åker dit, men riskerar att få det tråkigt och inte ha någon ork. Men vi får se om jag blir bättre imorgon. Så länge den konstanta huvudvärken och att känna sig trött försvinner, blir det plötsligt okej ändå.
Mer
8 år 10 månader sedan #746604 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förkylning eller feber?
När är evenemanget?
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746616 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Om 2 dagar.
Mer
8 år 10 månader sedan #746747 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förkylning eller feber?
När skall man söka vård vid lunginflammation:

Man kan ringa sjukvårdsrådgivningen på telefon 1177 eller kontakta en vårdcentral om man har symtom på lunginflammation.

Man ska söka vård direkt på en vårdcentral eller akutmottagning om man får hög feber, frossa och svårt att andas.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746753 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Tack för tipsen Geta! Om jag inte hade suttit upp och sovit hade det troligen blivit ännu en sömnlös natt. Men jag idag känner jag mig mindre hängig, men jag har fortfarande kvar rinnsnuva och lite huvudvärk. Men eftersom mitt tåg går imorgon 08:00 måste jag ta ett beslut snarast. Men jag kan säga det redan nu till er som inte vet vad dreamhack är. Man kan säga kortfattat att det är ett evenemang då så gott som alla har med sig datorer, som håller hus i Jönköping och håller på i 3 dygn och lite sömn förkommer också.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746754 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Sedan har jag också som symtom brunt öronvax, förstår ingenting kanske så är det en vaxpropp.