Feber?

Mer
8 år 3 veckor sedan #816972 av saara
Svar från saara i ämnet Feber?
Ja det kan man säga men jag är ofta väldigt deprimerad och det är jobbigt.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816973 av Geta
Svar från Geta i ämnet Feber?
cecilia76 njuter ju av att ha feber och bli ompysslad. Det är skillnad på oss som
bor för oss själva. Då är det ingen som gör något alls.
Mer
8 år 3 veckor sedan #816996 av Eos
Svar från Eos i ämnet Feber?
Jag tog ingen influensaspruta den här säsongen. Har gått och oroat mig för influensan som lär ska ha varit lite extra svår i år. Jag har också undvikit folksamlingar. Och sluppit.
Lite förkylning är väl ok men influensan är hemskt jobbig. Speciellt om alla i familjen blir sjuka samtidigt. Har ju barn som måste tas omhand även om jag är sjuk.
Nästa gång ska jag ta sprutan.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817001 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Feber?

saara skrev: Jag har de diagnosen men behöver inte längre medicin. Undrar ibland om jag fick fel diagnos.


Vad får dig att undra det?
Mer
8 år 3 veckor sedan #817004 av Geta
Svar från Geta i ämnet Feber?
Man kan ha symtomfattig schizofreni.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817012 av saara
Svar från saara i ämnet Feber?
Prosit,jag fick min diagnos i tonåren och behövde inte antipsykotika i många år. Har haft endast en psykos. Mådde väldigt dåligt av antipsykotika så jag ville sluta med den då jag upplevde att det inte längre fanns någon fara för en ny psykos. Så jag slutade och det har gått bra förutom att jag har depressioner och låg ångesttröskel. Brukar undra hur mycket min svåra barndom ännu påverkar mitt liv.

Hur ser symptomfattig schizofreni ut Geta? Jag har kanske det? Min läkare har sagt att jag har en lindrig schizofreni.