Oförmåga vara still med benen längre tid

Mer
5 år 8 månader sedan #1081724 av Miika
Jag hade det, hemskt
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081727 av Nissegossen
Akineton eller pargitan som jag aldrig stått på är svaret, lindrar åtminstone

På Abilify känns det som om man gick på en myr eller ett fartyg innan man fått sjöben obehagligt

Den hade för dålig effekt de två gånger jag provat den, var tvungen att återgå till Trilafon höll på att bli psykotisk och fick gå tillbaka Till Trilafon injektioner

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081740 av Cosmos
Jag har haft väldigt mycket besvär med krypningar i kroppen, mest benen, av mediciner. Jag håller med, Cisordinol är en av de värsta, Risperdal ännu värre. Har nu Zyprexa vilken ibland ger krypningar på kvällen när jag ska sova. Jag har diagnosen RLS, restless legs syndrome och har fått Sifrol mot det här. Men eftersom Sifrol höjer dopaminnivån när antipsykotika sänker denna så är det inte speciellt smart att ta både och. Istället går jag ut och går innan jag ska lägga mig. Det fungerar.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081743 av Nissegossen
Har man biverkningar på Trilafon då är dosen av medicinen för hög jag sade det till den sköterska jag hade då och ville sänka dosen. Detta som jag sade på min dos skall jag inte ha biverkningar hon sade jag bokar tid med läkare. Kom dit sade som det var. Han en St-läkare förövrigt ende läkare på mottagningen den gången sade vi tar ett blodprov och mäter halten av medicin i blodserum där ser vi om hur det ligger till. nästa gång för injektionen sade hon, det trodde jag inte. Jag fick sänkt dos med en gång

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1081744 av Geta
På 1 mg Risperdal har jag inga biverkningar.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081753 av Inwatto
Jag har Abilify och tycker det är skillnad på hur mycket biverkningar jag får (darrningar i ben och armar) beroende på vilken tillverkare det är av tabletten. Bäst just nu är Aripiprazol Medical Valley. Känns nästan som om jag inte tar någon medicin. Men, jag tror jag skulle bli instabil om jag slutade med mina 5 mg.

Prata inte med hat i munnen!