varför så vägrar min läkare att operera mig.?

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142625 av Zoidar
"Bröstutveckling

Att brösten börjar växa är något av det första som händer när du kommer in i puberteten. Det du först brukar känna är små hårda knölar runt bröstvårtorna. Det är körtlarna i brösten som utvecklas.

Det händer någon gång mellan att du är 8 och 13 år. Oftast börjar det ungefär två år innan du får mens.

Brösten utvecklas så länge som puberteten pågår, det är ungefär i sex år. När brösten växer kan de kännas ömma och en del tycker att det gör ont eller kliar. Det är vanligt att brösten växer i olika takt och att det ena bröstet börjar växa före det andra. Även när brösten är färdigutvecklade är det vanligt att det ena bröstet är lite större än det andra."

www.umo.se/kroppen/brost/brost-tjejkropp/

Det samma Nisse! :hjärta

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142694 av Admin1
Du har ju varit till en läkare på Karolinska sjukhuset, som är det bästa i Sverige. Du borde väl kunna acceptera att de har rätt att du inte behöver en operation.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142695 av memphis
Har man ont i brösten så är det inte övervikt utan svullna bröstkörtlar, något som män inte ska ha. Jag tycker att alla läkare och Charlies föräldrar verkar negligera ditt problem Charlie. Du är ju preparerad med hormonpreparat så de borde ta det mer på allvar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142733 av Zoidar
Memphis, håller med!

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 veckor sedan #1142750 av charlie2
jo du har nog rätt man får börja att träna igen på gym så kanske det blir bättre?:oops: :cry: :tänk
Mer
5 år 2 veckor sedan #1143011 av krokus
På vilket sätt skulle gymmet hjälpa? Kommer hormonerna blir normala om du tränar?