Jag tre gånger sjuk

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1305147 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag tre gånger sjuk
nej cykelstölder är det brottet som flest ggr går inte löses upp av alla brott läste jag på tidningen för massa år sen. antagligen prioriterar inte polisen cykelstölder. dom har väl bättre saker för sig. sedan sålde jag massa annat. på en bra dag kunde jag tjäna 25 till 3000 kr.. tillslut blev jag igenkänd av alla butikskontrollanter, vakter i hela stan så jag slutade. det här var över 8 år sen och sen dess har jag knappt snott något förutom nån enstaka gång. det var extremt pinsamt, jobbigt och skämmigt att bli igenkänd överallt man gick som Uppsalas största tjuv. jag hade psykotiska manier. jag avskyr manier. men jag har vuxit ifrån manier. men jag har fått olika perioder psykotiska manier där jag har snattat mängder från massa olika butiker varje dag som går i längre perioder. bara det dyraste snatta jag oxå. har åkt fast kanske en 6-8 ggr sammanlagt högst igenom åren då jag snattade. jag såg så oskyldig ut så jag kunde till och med snacka mej ur det när jag hade åkt fast, trots att det var uppenbart att jag hade snattat. mina vänner åkte jämt fast för dom såg ut som riktiga bohemer och flummare. så tillslut fick jag snatta själv. så jag hade tur att jag såg så hederlig och städad ut.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305365 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag tre gånger sjuk
Jag tog ett nytt blodtryck idag bara. 140/90 gräns högt. Ska ta nya prover plus läkarbesök över nyår tydligen.

Kanske:
Metformin diabetes
Blodfettssänkande
Blodtryckssänkande
Mer
3 år 4 månader sedan #1305670 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag tre gånger sjuk
Har du fått remiss till dietist för att förbättra kosten?
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314790 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag tre gånger sjuk
Läkaren ringde. Jag har diabetes utan minsta tvekan sa han. Sannolikt typ två, men alla prover har inte kommit än så ska höras. Så nu har jag börjat med Metformin till måltiderna. Hoppas det ska fungera bra.

Vc har diabetesdköterska och jag ska till friskvården. Inte dietist på tal.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314793 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tre gånger sjuk
Jag får gå till diabetessköterska två gånger per år. Blodprover tas på labbet innan. Har diabetes2.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314797 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag tre gånger sjuk
Andra dagen med Metformin. Inte lös i magen! :)