Jag kollapsade igår!

Mer
3 år 1 månad sedan #1328603 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Jag kollapsade igår!
Det började med axeln där jag fick vaccinet(vänster)den blev öm och det kändes som träningsvärk ungefär.
Sen vaknade jag mitt i natten med en jobbig värk på bägge axlar kunde knappt lyfta ett glas.
Värken spred sig till lungorna och gjorde det besvärligt att andas och efter en till jobbig natt
Så var nästan värken borta men jag var öm i hela kroppen som man är efter en kraftig,
influensa.
Det här är första dagen jag känner mig mer som vanligt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328621 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag kollapsade igår!
Jag svimmade en gång i hallen. Det var som att någon drog ut sladden, jag hann aldrig uppfatta något. Vaknade upp liggandes på golvet. Hade nyss rest mig upp dock.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1328623 av IM
Svar från IM i ämnet Jag kollapsade igår!
Man får nog vaccinet i en muskel, Xeplion med andra som ges i armen ges om jag minns rätt i deltamuskeln , man brukar känna av det i armen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328628 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag kollapsade igår!
Den vanliga vaccinsprutan får man högt upp på armen. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1328629 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag kollapsade igår!
Jag får alltid ont i armen i några dagar varje månad efter abilify injektionen. Vätskan som sprutas in spränger muskeln en aning, och det känns som en kraftig träningsvärk.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328640 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Jag kollapsade igår!
Hade axelinjektion med risperdal i flera år.. gjorde ofta ont och var aldrig "behagligt" eller så..
Sen bytte jag till injektion i gluteus maximus (rumpan).. Det spände mindre och var lättare att hantera.

Idag har jag ingen injektion vilket jag är glad för!