Vegetarisk omelett

Mer
8 år 1 månad sedan #810393 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #810402 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vegetarisk omelett
Har sparat receptet.
Mer
8 år 1 månad sedan #810427 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vegetarisk omelett
Vad har man i vanlig omelett? Skinkbitar, eller? Kassler, kanske?
Mer
8 år 1 månad sedan #810457 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vegetarisk omelett
Allt man tycker om, det är som att göra en pizza, man tager vad man haver. Sedan om man har för mycket blir det ju bara fler måltider. Tror att ovanstående recept är för två pers.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #810463 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vegetarisk omelett
Osten kan man ju inte bara strö över, man kan tillaga osten samtidigt med äggstanningen. Vad gäller recept gör efter huvudet vad som kan vara gott och sedan om det blir lyckat, kan man göra samma fler ggr. Eventuellt kan man då vidarebefordra receptet till andra tex här på matrecept. www.viska.se/index.php/forum Nu kom denna tråd under media och det är ju så att receptet kommer ifrån Expressen men det är Admin som bestämmer var det skall hamna. Du kan också göra en gratäng med äggstanning tillsammans med Admins sill eller vad du väljer själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #810465 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vegetarisk omelett
Är här lite syrak på hur länkarna här på viska går. Hade plockat upp matrecept på viska och förväntade mig att kunna länka direkt till Matrecept, men tji fick jag och länken går bara till forum. Borde ha lärt mig vid det här laget att viska länkarna har sitt eget liv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum