Bästa vinerna till pizza – alla under 100 kronor

Mer
5 år 4 veckor sedan #1140200 av Nissegossen
Vin till pizza är ett vinnande koncept. Allt om Vins vinexpert Gunilla Hultgren Karell tipsar om tio höjdarkombinationer som inte gör dig besviken.
www.expressen.se/allt-om-vin/vin-och-mat...a-under-100-kronor-/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 veckor sedan #1140210 av Cosmos
Äh, till pizza har man väl öl?
Mer
5 år 4 veckor sedan #1140244 av wasp

Cosmos skrev: Äh, till pizza har man väl öl?


Ja! Helt rätt! Roligare i slutet av 70, början av 80-talet då rödtjutet Parador, Vino Tinto och Beyaz vitt turkiskt starkvin var fylla för fattig student! En stor stark på nationen kostade 22:-
Mer
5 år 4 veckor sedan #1140248 av Utomjordingen
Jag kan inte äta om jag dricker alkohol - mitt hjärta skulle ta stryk då och i värsta fall dö på köpet. Det är för att jag har injektionen Risperdal.
Mer
5 år 4 veckor sedan - 5 år 4 veckor sedan #1140253 av Nissegossen
Som finnen sade, inte skära bara rispa, vad jag nu fått det ifrån?

wasp skrev: Ja! Helt rätt! Roligare i slutet av 70, början av 80-talet då rödtjutet Parador, Vino Tinto och Beyaz vitt turkiskt starkvin var fylla för fattig student! En stor stark på nationen kostade 22:-


På 70-talet fanns ett fruktvin, numera är det för mig ett spy vin kan inte dricka det alls jag vomerar i alla fall av det

Likadant med rödtjut, vitt vin inte samma sak, dock röda starkvin är gott

Billigt vin


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 veckor sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142516 av Jocke
imengine.nv.infomaker.io/?uuid=52f79773-...axsize=900&scaleup=1

Det är en stark trend i USA att börja med vin på burk! Det finns en Nyzeeländsk vinsort på bolaget nu, är ngn intresserad av detta?

Vars är världen på väg?