Billig och god rätt - Bolognese med gula ärtor

Mer
4 år 2 månader sedan #1231032 av Admin1
Nä, de anmärkte på hans dåliga städning, så han kan hämnas för det. Kanske bättre med ljudlösa smygare än brakare.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231033 av memphis
Ja, jag skoja bara. Kan inte tänka mig att Nisse stör någon.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231037 av Admin1
Nja, Nissegossen kan nog bli gubbilsken.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231038 av Vittrad

Admin1 skrev: En portion kostar mindre än 10 kr, så det är en billig rätt. Perfekt för Nissegossen, som kan bränna av några brakare genom brevinkastet hos grannen, som anmälde honom till störningsjouren. Rejält med chili så det verkligen river.


:rotfl :rotfl :rotfl
Mer
4 år 1 månad sedan #1233842 av Maxjohan1983
Känner inte för att starta egen tråd. Här finns enkla och billiga middagar för 80 kronor och fyra personer
www.coop.se/recept/4-for-80/

Detta blir perfekt då jag vill göra enkla middagar.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1233849 av IngeF
Jeg må si jeg primært handler matvarer til halv pris. Den norske kjeden Kiwi priser alltid ned varene med halvparten tre dager før utløpsdato, og plasserer disse samlet på ett sted. I går ble det torskenuggets med potetbåter og rotgrønnsaker. Godt og enkelt. Til halv pris ble det en rimelig middag for tre. Det blir jo tilfeldig hva man får, men hver dag er det noe. Alltid mest på mandager. ettersom det store flertallet av norske matbutikker er søndagsstengt.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by IngeF.