Alternativ mår bättre!

Mer
13 år 2 veckor sedan #391192 av Brygga
Svar från Brygga i ämnet Alternativ mår bättre!
Gratulerar till förbättringen. Struktur i tillvaron och ökat passande umgänge kan man ju finna sig i.
Mer
13 år 2 veckor sedan #391196 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alternativ mår bättre!

Alternativ skrev: Mitt liv har blivit mer strukturerat. Förut gick jag bara och slog däng och var mobbad och trakasserad bara för att jag sa nej där nej var rätt svar. Nu har jag i alla fall haft lite tur - fått sysselsättning och vänner. Men vad som skiljer mig från en 28-åring förutom födelseattesten vet jag inte. Jag ser ut som 28 och har ungefär sådan erfarenhet. I'm back-dated.


Det känns så bra att läsa helt enkelt! GRattis Alternativ, du är bäst!
Mer
13 år 2 veckor sedan #391218 av Geta
Svar från Geta i ämnet Alternativ mår bättre!
De flesta här är känsliga för kritik. Alternativ är säkert inget undantag
därvidlag.
Mer
13 år 2 veckor sedan #391364 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alternativ mår bättre!
Är det något vi kan göra här för dig så att du mår ännu bättre, Alternativ?
Mer
13 år 2 veckor sedan #391563 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alternativ mår bättre!
Det går nog tyvärr inte på en sajt om psykossjukdomar att undvika diagnoser helt, eftersom en del tvivlar på sin diagnos, medan andra misstänker att de har en viss diagnos. Förr fanns det medlemmar som postade varje dag flera gånger om sin diagnos, men just nu finns det ingen som gör detta.
Mer
13 år 1 vecka sedan #392333 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Alternativ mår bättre!
Hej Alternativ. Jag har märkt att du har börjat må bättre. Jag mår också mycket bättre efter att ha varit bitter och sur.

Jag tycker däremot inte du har varit särskilt jobbig till skillnad från andra på detta forumet på något sätt. Du verkar vara en bra person.

Ett tips är att gå ut i naturen eller träna, gym, fotboll, löpning eller något liknande så kan du må ännu bättre.

Heja Karl XII!