frukt i massor

  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33169 av lotta
frukt i massor skapades av lotta
Jag har fått mig en funderare över varför jag inte har gått upp så mycket i vikt som så många andra har gjort av zyprexa

Jag har alltid en stor skål med färsk frukt som jag äter av då suget blir jobbigt. Vitlöksmarinerade tomater som plockmat tar också bort suget liksom inlagd vitlök.
Mer
18 år 2 månader sedan #33181 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet frukt i massor
Tack för tipsen! Det är inte alla som går upp kraftigt i vikt av Zyprexa dock utan bara 30 %. De flesta kan motverka viktökningen med rätt kost och motion också. Det är bra att väga sig regelbundet och särskilt i början. Den största viktökningen inträffar de 4-6 första veckorna av behandlingen.
Mer
18 år 1 månad sedan #36188 av sylvia
Svar från sylvia i ämnet frukt i massor
Hur mycket Zyprexa äter du? Jag fick först 10mg, men klagade efter en tid och fick sedan 5mg och har nu 2,5 mg. som man kan dela, ja faktiskt kvadratera och ändå må bra. Jag har i flera månader delat 2,5mg i halvor och sedan i tredjededelar. Men du får förståss snacka med din läkare först. Jag gjorde det på eget bevåg och det är inte att rekommendera.

Tycker man blir lite rastlös av Zyprexa, så den ökade hungern jämnar ut sig med rörelsen. Men man känner inte der där lugnet som man vet att man har då man är frisk och man får inte den där arbetslusten heller som gör att man ....tja...den kan man väl vara utan ändå för man får väl ingen plats på vägverket ändå när man är kvinna på nästan femtio :D
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36194 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet frukt i massor
Det finns de som lever bara på frukt.. Frukterianer.
Mer
18 år 1 månad sedan #36195 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet frukt i massor
Är det motsatsen till Freudianer?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36210 av vnv
Svar från vnv i ämnet frukt i massor
Frukt är Godis!