frukt i massor

Mer
18 år 1 månad sedan #36211 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet frukt i massor
Nissegossen... Hihi... kul...

Lotta: Oliver är också bra plockmat... fyllda med vitök eller ansjovis... lite ger mycket smak utan att man får för många kalorier...

En god dipp gör man på Tacokrydda och yogurt... servera med morotsstavar, gurkstavar, små tomater, blomkålsbuketter eller broccollibuketter... också bra mot hungern utan att ge annat än lite vitaminer....
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36259 av lotta
Svar från lotta i ämnet frukt i massor
Sylvia !! Jag har stått på 5mg zyprexa i två år och det har fungerat bra. Nu har jag ökat dosen och gör precis som du.....delar på dem. Önskar att det kan ge reultat på mitt mående snart.

Jag vet inte hur lång tid man kan förvänta sig en effekt vid ökning av antipsykotika.

Någon som vet ??
Mer
18 år 1 månad sedan #36280 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet frukt i massor
Frukt är suveränt, enda problemet är att man smäller i sig alltihopa på en gång och sedan måste man gå och handla mer.
Mer
18 år 1 månad sedan #36296 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet frukt i massor

lotta skrev: Jag vet inte hur lång tid man kan förvänta sig en effekt vid ökning av antipsykotika.

Någon som vet ??


Det beror nog på preparat. För Leponex kommer effekten väldigt långsamt, men annars kanske det tar max några veckor. Ibland kan effekten redan börja komma delvis inom 24 timmar.