Y. O. G. A.

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815506 av lonely
Y. O. G. A. skapades av lonely
Ja jag vill testa med att börja med yoga, den här gången verkligen lära mej yoga ut och innantill..... Mina erfarenheter kring yoga är extremt positiva, om man nu har harmoni som behöver i ens jaget och i livet, lixom en inre ro och trygghet så bör tänka på att känna yoga är någonting för en!

Hur fungerar yoga egentligen mer att det ger eb känsla om harmoni och tystar ned det jobbiga i ens sjukdom?

Personligen är jag mera nyfiken på historian kring yogan och även vad har det för fysiska effekter och vilka yogor finns det? Vilket rekommenderar man till någon som vill ha harmoniska effekter samtidigt få ryggmuskler vilket jag behöver? Så vet du något överhuvudtaget om yoga, skriv och berätta det du vet om det är så några ord vem vet det kanske hjälper mest av allt att lösa upp nystan kring det här och komma till skott!
Mer
8 år 1 månad sedan #815540 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Y. O. G. A.
Tror att yoga kan vara mycket bra liksom aerobisk motion (som ger hjärtklappning). Det är knappt någon här, som testat yoga tyvärr.

En studie de gjort på effekten av aerobisk motion och yoga visade på signifikanta förbättringar i när- och långstidsminne, depressiva symptom och övriga symptom.

[url:ekzrn2qy]http://www.viska.se/index.php/sjalvhjalp/5285-motion-verkar-motverka-hjarnkrympning[/url:ekzrn2qy]
Mer
8 år 1 månad sedan #815551 av Geta
Svar från Geta i ämnet Y. O. G. A.
Tror att Isa-Alise har testat yoga.
Mer
8 år 1 månad sedan #815597 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Y. O. G. A.
Stigmata är en lögn som resten av fanatismen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 1 månad sedan #815620 av david96
Svar från david96 i ämnet Y. O. G. A.
haha judarna säger "så här ska man leva" kristendomen säger "så här skall du tro" Du är ett offer för stockholms-syndromet
Mer
8 år 1 månad sedan #815623 av david96
Svar från david96 i ämnet Y. O. G. A.
nä det är judarna som säger så och dom uppfann den guden du tror att du dyrkar