Y. O. G. A.

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815719 av lonely
Svar från lonely i ämnet Y. O. G. A.
Förlåt p@llekulla! Jag skäms! Förlåt mej!örlåt p@llekulla! Jag skäms! Förlåt mej! Det var fel av mej!
Mer
8 år 1 månad sedan #815787 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Y. O. G. A.
Om man skall gå en kurs, så är nog en yoga-kurs ett bra val. Kanske något för Ready som vill träffa tjejer.
Mer
8 år 2 veckor sedan #821568 av Arch88
Svar från Arch88 i ämnet Y. O. G. A.
Jag har gått på en del Ashtanga tror jag det var, det är yoga som fokuserar mycket på träning, att bli varm i kroppen och fysisk uthållighet, det tog många sessioner innan jag kunde hänga med i alla rörelserna och även då var det verkligen en utmaning. Frågan är väl vad du vill ha ut av Yogan, ifall du vill ha bra träning och balans i hela kroppen så rekommenderar jag en mer intensiv, fysisk yoga, men vänta dig inte att du hänger med i alla rörelser på ett bra tag om du inte råkar vara en av de där oljade ormarna till kvinnor som slog knutar på sig själva hela tiden.
Mer
8 år 2 veckor sedan #821635 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Y. O. G. A.
Ashtanga kan nog vara bättre än vanlig yoga just för att det verkar vara aerobisk träning, som kan öka nervkontakten i hjärnan genom att fler kopplingar bildas mellan hjärnceller. Schizofreni verkar vara dålig kontakt mellan hjärnceller.