Vad kan man göra när man är inlagd

Mer
7 år 7 månader sedan #861919 av Drummer
Jag trivdes gott när jag var inlagd! Träffade många med liknande problematik och man kände en samhörighet! Många jag träffade på psyket upplevde jag var väldigt roliga människor med ett annorlunda sätt att se på saker! Jag tycker att normala människor är väldigt tråkiga!
Mer
7 år 7 månader sedan #861921 av memphis
sist jag var inlagd i påskas gick det inte att lämna nånting oövervakat för inga lås på garderoberna o hörde andra tala om saker de haft som försvunnit. Jag misstänkte främst en kvinna i rosa. Ett allmänt låst skåp fanns i korridoren men personalen var för slappa för att se om man tog sina egna saker. Resultat: jag fick ha allting på mig eller i handväskan. Gick bra när jag kom men köpte saker jag behövde eftersom så väskan blev tung o smockfull. Ett låsbart skåp borde vara en rättighet som inlagda har.
Mer
7 år 7 månader sedan #861922 av Geta
När jag har varit inlagd har jag fått tillgång till ett låsbart skåp.
Mer
7 år 7 månader sedan #861926 av memphis
Det var ju bra. Borde vara så överallt. också var det slut på platser. jag låg i dubbelrum med en väldigt snäll o gullig tjej. Sen ville personal ställa en tredje säng emellan våra. Skulle ha varit som att sova i dubbelsäng med en främling varje morgon. Jag sa att i så fall fick de ställa sängarna skavfötters. Då ändrade personalen sig. Min rumskamrat sa tack det var bra!
Mer
7 år 7 månader sedan #861927 av Drummer
Minns när jag var inlagd så var det en sköterska där jag blev kåt på och hon drogs sig till mig! När hon skulle ta blodprover på mig så lade hon sin hand över k*ken på mig och hon sade "Oj den växer och den är stor nu" Det är inte första gången vårdpersonal kärar ner sig i vissa patienter!
Mer
7 år 7 månader sedan #861928 av Geta
Det är nog, när det är överbeläggning som de låsbara skåpen inte räcker till.