Kurer mot feber/förkylning

Mer
7 år 3 veckor sedan #921633 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kurer mot feber/förkylning
Körde mitt första träningspass idag på drygt en vecka. Jag tog det lugnt, känns som förkylningen inte helt har släppt.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 3 veckor sedan #921669 av björk
Svar från björk i ämnet Kurer mot feber/förkylning
Jag ska försöka undgå att gå in i en räv sax. Det finns personer som i min närhet inte är kapabla
eller varken de eller potenta. Till vanligt vedertaget umgänge. Varför man har personlighets splittring
o spår av multipel personality då man umgåtts kopiöst med just dessa människor som gjort släggan tung
i slutänden. Att inte gå in igenom elden här. Livet är för kort för att festas ut och iväg. Jag fann de lämpligt
att skriva de i denna tråden lika lämpligt som logiken i var mans tänkande däribland min bror vars det gäller.
Att va mån om de sargade och betyngda oförstigbara som just från start hade alla odds emot sig.
Att möda spara dessa livs kranka individer. Att förstå deras position o sits lite bibliskt här.
Ett liv är inget som man lämpar av i en brunn eller i en sop tunna. OBS !!

Jag har min förvaltare som är trogen å hängiven och dessutom har jag fått skin på bena ngt ytterligare.
Att läsa mellan raderna !!! Nog för att borgarna är bra men att hitta rätt hona till rätt ägg sålla ut de.