Hur ofta besöker ni Psykiatrin?

Mer
6 år 1 månad sedan #1044857 av Recard2016
Terapeut på mellanvården var 3:e vecka ungefär.
Mer
6 år 1 månad sedan #1046807 av Maxjohan1983

ispegelland skrev: Jag fick en läkare sist som sa han kunde inte hjälpa mig med mina frågor för att "han jobbade så lite på mottagningen" för att ändra min medicin, som jag ville. Han skulle skicka över det till någon annan. Jag har inte fått nåt svar fortfarande, ca en månad har gått. Så det var en onödig kostnad att ens åka dit.

Tro inte på allt en läkare säger.Vissa läkare är passar inte för jobb eller är oärliga som personer.. Till exempel en läkare, han sa att jag hade höga levervärden. Då gick jag ett helt år och trodde detta, men sedan vid nästa års kontroll kom det fram att detta var skitsnack.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 1 månad sedan #1046814 av Maxjohan1983
En del läkare blir väl uttråkad och drar nån vals då och då för att piffa upp deras arbete.
Sedan finns det självklart läkare som inte drar valser coh alltid vill patienternas bästa.
Tur att jag har en sådan läkare nu. Senaste 3 åren eller nåt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 1 månad sedan #1046930 av Admin1
Det är 1 år och två månader sedan jag hade kontakt med psykiatrin.
Mer
6 år 1 månad sedan #1046943 av MsTibbs
ESL med skötare en gång i veckan, samtal ca var tredje vecka. Läkarbesök mer sällan, i höstas senast
Mer
6 år 1 månad sedan #1046952 av Geta
Det är ett år sedan som jag träffade någon i psykiatrin.