Enkätfrågor

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1063666 av notwoodstock
Jag skrev ihop en enkät för gruppboendet, när jag bodde norr om stan. Jag kände mig väldigt inspirerad, anden kom över mig.

Här några intressanta frågeställningar:

- Om du har praktiska problem, som boendestödet försöker lösa, vilka vanliga saker trasslar ändå?

- Vad är det som du själv upplever att någon borde ta itu med, som du har haft längst och verkar svårt att få hjälp med?

- Är det något nytt, som du skulle vilja prova, vad som helst?

- Behöver du hjälp av någon expert, på något område? T.ex ekonomi, arbetsterapi, vägledning?

- Har du råkat ut för missförstånd?

- Vill du ändra något vem som hjälper dig med olika saker?

- Vad tycker du olika typer av vårdpersoner inte riktigt klarat av under de senaste åren?
Last edit: 5 år 11 månader sedan by notwoodstock.
Mer
5 år 11 månader sedan #1063673 av Geta
Svar från Geta i ämnet Enkätfrågor
Önskar att jag också hade någon som jag kunde rådfråga och hjälpa mig med praktiska saker.
Mer
5 år 11 månader sedan #1063674 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Enkätfrågor
Googla, Geta. Alla lösningar finns på nätet.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1063694 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Enkätfrågor
- Om du har praktiska problem, som boendestödet försöker lösa, vilka vanliga saker trasslar ändå?

Svar: Har inte boendestöd! Saker som trasslar har jag alltid fått lösa på egen hand - fått lite stöd utav psykiatrin.

- Vad är det som du själv upplever att någon borde ta itu med, som du har haft längst och verkar svårt att få hjälp med?

Svar: Borde få Grönt Kort till tandhygienisten/tandläkaren och få kallelse till en kurator men det går segt.

- Är det något nytt, som du skulle vilja prova, vad som helst?

Svar: Jag önskar ibland att jag inte levde här ute i samhället men det är rätt ok ändå så länge jag lever tillsammans med min kvinna.

- Behöver du hjälp av någon expert, på något område? T.ex ekonomi, arbetsterapi, vägledning?

Svar: Borde fått rätt till försäkringspengar för länge sen men som psykiatrin, mina anhöriga och jag själv missade.

- Har du råkat ut för missförstånd?

Svar: Ja, många gånger. Många har fel bild om mig.

- Vill du ändra något vem som hjälper dig med olika saker?

Svar: Ja, jag skulle kunna tänka mig att psykiatrin kunde prioritera mig också.

- Vad tycker du olika typer av vårdpersoner inte riktigt klarat av under de senaste åren?

Svar: Psykiatrin har misslyckat ge mig Grön Kort och ge mig kallelse till en kurator.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.