Vilken diagnos vill du ha?

Mer
5 år 10 månader sedan #1066495 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Bipolär låter bättre än schizoaffektiv..
Mer
5 år 10 månader sedan #1066496 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Ja är det Admin1 som säger att de jobbar fulltid oftare?
Mer
5 år 10 månader sedan #1066498 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Har för mig det
Mer
5 år 10 månader sedan #1066551 av Nissegossen
Vittrad, jag vet om det, men om man redan har en diagnos det var det jag tänkte
på när jag var på utredning för en diagnos på Sahlgrenska när jag först låg inlagd för utredning hade jag ju själv tagit kontakt med Sahlgrenska och i där blev jag inlagd och efter tre månader fråga en medpatient om vad jag trodde jag hade för sjukdom. Mitt svar kom snabbt Schizofreni hon rös i hela kroppen, det var alltså jag själv som var den som redan förstått att jag hade sjukdomen, för att få intyg till min chef på jobbet så skrev läkaren psykisk insufficiens

Det var för att jag skulle få pengar, så visst behövs sjukintygen men det går ju att göra det för andra intressenter också, så pengar i högskolan kan man ju även få den diagnosen för andra också

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1066555 av Nissegossen
Om det nu är på samma sätt nu?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1066557 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Så länge som jag jobbade, fick jag också diagnosen psykisk insufficiens vid sjukskrivning. Det var när jag skulle sjukpensioneras på heltid som jag fick diagnosen schizofreni. Då var jag 40 år.