Olämplig personal

Mer
5 år 10 månader sedan #1069837 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Olämplig personal
Eftersom jag själv tog mig ur tyckte jag efteråt att det var kul att blåsa personalen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1069838 av Geta
Svar från Geta i ämnet Olämplig personal
Jag sa inte ett pip, när jag blev bältad en natt av två biffiga skötare. Jag tänkte att så roligt ska de inte få- att jag blir hysterisk.
Mer
5 år 10 månader sedan #1069840 av björk
Svar från björk i ämnet Olämplig personal
Jag fick en STES SPRUTA I GUMPEN
8/ sen hade jag 29 tusen kanyl typ nålar
inte förrän jag bad de avlägsna dem gjorde de det sicka typ(er) blev körd på rullstol. Det var då jag en g inte kunde skilja natt och dag åt............ Min bror bor i Simrishamn men det var i Simrislund
Mer
5 år 10 månader sedan #1070007 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Olämplig personal
Blev du lugn efter sprutan?
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1070019 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Olämplig personal
En sådan injektion gör att man snart somnar och i allmänhet är man mindre aggressiv när man vaknar. Jag själv har aldrig bråkat när jag skulle ta en injektion , det är de som vägrar injektion måste ha den under tvång, mest för stickets skull som man ger med tvång och absolut den som är aggressiv

jag har läst om en sjöman han gick bärsärk ombord på en båt. De flög dit en läkare, han körde in sprutan rätt igenom byxan och andra kläder, han slocknade och de tog han till sjukhus

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.