Bra verktyg för att se vilka myndigheter som kollar en!

Mer
5 år 8 månader sedan #1081817 av Richard
Jag väljer att inte vara anonym på nätet, nästan alltid. För det minskar min paranoia. Om jag skulle vara anonym, så skulle jag säkert oroa mig för att bli avslöjad, kanske om jag skrivit nått olämpligt. En gång skrev jag en olämplig sak här på Viska, då kom polisen o hämtade mig...

Men jag har en blogg, bl.a. i min signatur här o på Flashback. Jag har bilder på mig o skriver dagbok där. Så hittade jag den här tjänsten...

gnuheter.com/creeper/senaste

Med den ser man vilka myndigheter som varit inne o kikat på ens blogg. T.ex. har i skrivande stund någon varit inne på bloggen från Försvarsmakten:
gnuheter.com/creeper/site.php/richardsvardag.blogspot.com

Jag oroar mig inte för det, jag oroar mig inte heller om polisen läser där, jag pysslar inte med skumma saker mer, kanske cyklade utan lyse. Man kan ju givetvis gå runt det med VPN eller så, men det är ändå lite roligt.

Har en till, som kollar vilka medier som kikar på ens blogg:
mediacreeper.com/latest
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081820 av rymd
Okej, när det åskar som för några dagar sedan här är det lite kul att kolla på lightningmaps.org, kan vara bra om man ska flyga någonstans också

Ot, men kul sajt
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082095 av Admin1
Jag kände inte till den och den var intressant. Tror många offentlig anställda slösurfar på jobbet, så det är en felkälla. De kan t.ex kolla Viska för de har en släkting med schizofreni.