Personer med "kärlek" i sitt liv/fungerande relationer, bevisligen friskare?

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081996 av Utomjordingen

Vår skrev: Jag kan relatera! Hade sådana tankar med. Hade bilder på människor jag ville ha "kontakt" med eller som förebilder.


Vår, när du ville ha kontakt med dom på telepatiskt väg så kanske du hade kontakt med dom i den abstrakta världen. Så är det i alla fall för mig. De du har kontakt med på telepatiskt väg behöver självklart inte vara medvetna om det men ändå någonstans är dom det i alla fall - nåt sånt kan det vara.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081997 av Vierja
Bästa vore om du kunde hitta en aktivitet med folk som du tycker verkar kul.
Då handlar det inte om att du gör det för 'endast' sjukdomen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081998 av rymd
Vår, du är också en ängel så du vet
Mer
5 år 8 månader sedan #1081999 av Melody

Utomjordingen skrev: Vår, när du ville ha kontakt med dom på telepatiskt väg så kanske du hade kontakt med dom i den abstrakta världen. Så är det i alla fall för mig. De du har kontakt med på telepatiskt väg behöver självklart inte vara medvetna om det men ändå någonstans är dom det i alla fall - nåt sånt kan det vara.


Jag hade vanföreställningar om att deras själ var knuten till min,och i och med förbindelsen så hade vi kontakt. Försökte "framkalla" en verklig kontakt med mitt ex och andra kända personer. Law of attraction gone bad.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082000 av Melody
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1082001 av Utomjordingen

Vår skrev: Jag hade vanföreställningar om att deras själ var knuten till min,och i och med förbindelsen så hade vi kontakt. Försökte "framkalla" en verklig kontakt med mitt ex och andra kända personer. Law of attraction gone bad.

Ja Vår, du försökte kanske tänka: - "Det blir som jag tänker!". I vissa fall går det nog men inte i andra fall...
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.