Vilken är den värsta förföljelsemanin du har upplevt??

Mer
10 år 8 månader sedan #603375 av Eos
Det kanske inte är så hemskt, men ett tag när jag flyttat till en ny etta. Var jag övertygad att husvärden hade riggat dolda kameror. Jag letade hur länge som helst. Hittde inget men jag kände mig iakttagen hela tiden jag bodde där.

En annan gång stoppade jag på mig en kniv när jag skulle ut och resa. Jag var så rädd att någon skulle hoppa på mig. Sån tur ingen gjorde det för jag skulle använt kniven.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #603378 av Hurt
tur var väl det och även om nån hade hoppat på dej hade dom kunnat använt kniven mot dej - därför av princip har ja aldrig vapen på mej...
Mer
10 år 8 månader sedan #603380 av zoegas
Eftersom jag bor på bottenvåningen hör jag folk som går förbi hela tiden. Tror att de säger saker till mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #603381 av Hurt
fan vad jobbigt zoegas...lyssna inte på det för din hjärna som du säkert vet spelar ett spratt, spela musik så slipper du...
Mer
10 år 8 månader sedan #603387 av Eos

Hurt skrev: tur var väl det och även om nån hade hoppat på dej hade dom kunnat använt kniven mot dej - därför av princip har ja aldrig vapen på mej...


Du har rätt, jag var så ung på den tiden och skulle aldrig ha vapen idag.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #603388 av Hurt
du kan börja på självförsvar för kvinnor - ja gick en självförsvarskurs och såna som är jättemycke starkare än mej har vunnit i slagsmål genom teknik, man tror man lär sig inget sen när man väl står där och behöver försvara sig så slår sig minnet på fastän man själv har egentligen glömt bort det av ren instinkt gör det - därför är de bra med självförsvarskurs...