Verklighet eller inte?

Mer
12 år 11 månader sedan #399810 av Maze
När min psykos utbröt så började det med att jag fick minnen tillbaka på saker som jag fortfarande tror har hänt på riktigt. Det var minnen av att jag hade träffat en tjej som jag blev kär i, jag blev även kär igen när jag mindes detta. Minnena kom tillbaka mer och mer och jag insåg att en kompis till mig (med hjälp av andra som jag inte vet vilka det är) hade fått mig att glömma av henne med hypnos. Jag har tydliga minnen av hur jag träffat henne och under den period dessa minnen kom fram så urartade det och jag började tro att jag träffat en utomjording som i hemlighet styrde världen. Efter att ha pratat med denna utomjording i mitt huvud en längre tid så träffade jag en ond utomjording som hotade att döda mig om jag inte slog upp ett ord på engelska, vilket jag for iväg till närmsta bibliotek som självklart skulle ha lunchstängt när jag kom dit. Så jag tog upp en gatsten och kastade den genom fönstret och hoppade genom det och skar upp händerna, sprang in och slog upp ordet inför en skräckslagen bibliotekspersonal och gick ut genom dörren. Polis tillkallades som grep mig och kastade in mig i en cell. Dagen efter tog jag mig efter övertalan av familj och vänner till psykakuten, där jag blev diagnosticerad psykossjukdom. Jag har tagit min medicin som jag ska i 4 år och rösterna i huvudet kommer bara ca. 1-2 ggr i veckan. Men jag tror fortfarande att min kompis har hypnotiserat mig för att få mig att glömma en tjej jag blev kär i. Så jag undrar vad tror Ni? Verklighet eller inte?
Mer
12 år 11 månader sedan #399814 av björk
Svar från björk i ämnet Verklighet eller inte?
det är nog verklighet, tur att du fick medicin,
Mer
12 år 11 månader sedan #399816 av Maze
Svar från Maze i ämnet Verklighet eller inte?
Jag har konfronterat min kompis om detta och han påstår att han inte har hypnotiserat mig men han såg väldigt lurig ut.
Mer
12 år 11 månader sedan #399824 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
12 år 11 månader sedan #399826 av björk
Svar från björk i ämnet Verklighet eller inte?
kanske var vederbörandes innehåll inte intressant och du ville åt annat.
Mer
12 år 11 månader sedan #399836 av Maze
Svar från Maze i ämnet Verklighet eller inte?

Bjarne skrev: kanske var vederbörandes innehåll inte intressant och du ville åt annat.


Ursäkta jag förstår inte riktigt vad du menar?