Komet - var och när - secret.

Mer
7 år 3 månader sedan #899816 av memphis
ibland brukar jag tänka så här: att utomjordingar bara påverkar oss för att de vill att vi ska må sämre och djälvas med oss. men så har jag i stor utsträckning "trust issues" också.
Mer
7 år 3 månader sedan #900020 av Admin1
Är det länge sedan utomjordingarna sa så? Hur får du kontakt med dem?
Mer
7 år 3 månader sedan #900036 av Utomjordingen

Admin1 skrev: Är det länge sedan utomjordingarna sa så? Hur får du kontakt med dem?


För runt 10 år sedan, även våren 1990 (innan jag blev medlem här på Viska) om kometen och det var då på telepatiskt väg som jag fick nån slags kontakt med utomjordingar.
Mer
7 år 3 månader sedan #900409 av Admin1
Så du har ingen kontakt med utomjordingarna idag?
Mer
7 år 3 månader sedan #900419 av memphis
Jag har kontakt med den andra dimensionen fortfarande fast jag är mycket friskare än när det först kom. Det tar inte upp så mycket av min uppmärksamhet utan är bara glimtar/små visioner. Men mest sköts detta för min del när jag sover o drömmer. Jag vet på instinkt vad som är "meddelanden" o bara slaskdrömmar. Så upplever jag det hela.
Mer
7 år 3 månader sedan #900453 av Utomjordingen
Nä, jag har inga telepatiska kontakter med utomjordingar idag fast jag hör röster hela tiden. Vad/vem dom rösterna som jag har idag har jag inte orkat bry mig om att forska vem det kan vara men som jag vet kommer från den abstrakta världen som jag kallar för "DET"-världen som är en värld till utöver denna 3D värld.