Kan inte skilja mellan dröm o verklighet...

Mer
11 år 7 månader sedan #523300 av Admin1
Fragile80,

Du kanske har dåligt närminne och koncentrationsförmåga? Det finns minnesträning som kan förbättra minnet och koncentrationsförmågan. Sedan minskas också depression och negativa symptom.
Mer
11 år 7 månader sedan #523988 av Fragile80
jo det är nog så. Har ofta så mycket tankar som snurrar i huvudet så jag har skitsvårt att koncentrera mig.

/Fragile
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
11 år 7 månader sedan #524038 av girl17

Richard skrev: Detta har infunnit sig på senare tid. Jag har svårt att skilja på mina drömmar och verkligheten. T.ex jag har en vän på Facebook, han är en av mina bästa vänner. Men så var han väldigt taskig mot mig, men det var bara en dröm. Det har jag iaf. listat ut.

Nån som känner igen sig?


Jo, men jag kommer sällan fram till om det var något jag drömt eller om det var verklighet. Det lär ju bero på någon av alla dina pills du tar.
Mer
11 år 7 månader sedan #524043 av Maze
Det har hänt mig ibland att jag drömmer en mardröm och sen drömmer att jag vaknar, går upp ur sängen, det hemska kommer tillbaka, jag får jag panik och vaknar på riktigt.
Mer
11 år 7 månader sedan #524063 av Isa-Alise
Det är rätt vanligt... man kan drömma att man är kissnödig och vaknar och går igenom lägenheten mot badrummet, men lägenheten är enormt stor, man hittar inte fram... sen vaknar man på riktigt, och är kvar i sängen och fortfarande kissnödig!