Synhallisar

Mer
11 år 5 månader sedan #539561 av maria-w
Synhallisar skapades av maria-w
Jag ser ofta saker som inte finns när jag vaknar på nätterna. Det är rätt obehagligt. Det kan vara råttor, ormar eller personer som står och stirrar på mig. I natt såg jag först en man med en svart huva bredvid mig i sängen. Han reste sig upp och sträckte sig mot mig, så jag sprang upp och tände lampan. Andra gången var det en ljusklädd flicka som stod och gungade och tittade på mig. Jag fick lov att väcka Richard för jag blev så rädd.
Undrar om det betyder nåt? Flickan kanske behöver min hjälp?
Mer
11 år 5 månader sedan #539563 av björk
Svar från björk i ämnet Synhallisar
Det är "Snålt Med det. Men har sett lite olika nog?
Då samma här när, jag vaknat.
En "klassiker" Standard är ett flugkompani.............
Mer
11 år 5 månader sedan #539566 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Synhallisar
Usch flugor låter Inge vidare :(
Försvinner dina också efter en stund?
Nästa gång ska jag fråga henne om hon behöver hjälp med nåt.
Mer
11 år 5 månader sedan #539568 av björk
Svar från björk i ämnet Synhallisar
jepp... De har Hänt kanske 10 g.g.r..............

eller 20 eller nått
Mer
11 år 5 månader sedan #539589 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Synhallisar
Synintrycken kommer från bakre delarna av hjärnan, medan hörselintrycken finns vid tinningarna. Så hörsel- och synhallisar skiljer sig från varandra. Själv har jag aldrig haft synhallisar utom en gång då jag såg en skugga i hallen i ögonvrån. Oftast är det skuggor i ögonvrån som man ser.
Mer
11 år 5 månader sedan #539657 av WhiteRabbit
Svar från WhiteRabbit i ämnet Synhallisar
Har bara sett "riktiga" synhallisar några få gånger, tex 2 bilar på ett fält, såg rätt verkligt ut, annan gång var det en cyklist som cyklade bakom mig på en "stor" väg och sedan försvann, sen har jag sett ett hus i skogen. :dans
Såg också mycket skuggor i ögonvrån stort sett varje dag i några år. Ser inget sådant mera tack o lov :D