siffran 37

Mer
8 år 7 månader sedan #774761 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet siffran 37
Ja där sa du nåt som är riktigt sant för när jag börjar må dåligt fixerar jah mig vid färger. O när jah då går ut är det som att få en smäll av en regnbåge, jag nästan går vilse pga det. Sist vart dwt blått jag blev fixerad vid. O när jag då väl går ut vilket jah oftast undviker då letar jah efter allt blått o liksom måste nästan tvångsmässigt konstatera att ja där var en blå blomma. Fan nån som känner igen sig i detta eller?
Mer
8 år 7 månader sedan #774773 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet siffran 37
Just siffran 37 har inte plågat mig, men jag minns hur jag tyckte mig se antikrist i allt och alla senast jag var sjuk. Sedan dess har jag kommit fram till att antikrist är ond, men man behöver inte se honom som fiende eller någon som man måste motarbeta. Han kan få finnas ändå.

Samma sak kan du väl göra med siffran 37. Det är en siffra med lite speciella egenskaper (se 37 (tal)[/url:1swg7tsv] )

Prata inte med hat i munnen!
Mer
8 år 7 månader sedan #774776 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet siffran 37
Ja alltså försöker se det som att siffran skyddar mig typ. Som ett tecken på att min skyddsängel är med mig o motar bort de onda skyggfolket som lever på rädsla o smärta.
Mer
8 år 7 månader sedan #774872 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet siffran 37
Har aldrig haft sådana problem och det har varit ovanligt på sajten också. Utomjordingen brukade förr hålla koll på siffran 666 dock.
Mer
8 år 7 månader sedan #774874 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet siffran 37
Det stämmer, man kan läsa mer om knäppa 666 som jag var med om - tråden "Omen" som jag skapade.

Utomjordingen skrev:...sett 666 överallt på riktigt...

Utomjordingen skrev: Jag syftar på den gången när jag fick uppleva nummer 666 flera gånger på kort tid. Det var länge sen nu. Men jag fick en räkning som kostade 666 kronor. Sen fick jag kö nummerlapp 666. Sen hade jag 666 kronor kvar på mitt konto. Sen skulle jag hyra en film och då hade det just kommit en ny film som har titeln 666. Sen var det kanske nån 666 till. Hursomhelst, mådde inte alls bra den gången när jag upplevde så.

Mer
8 år 7 månader sedan #774889 av hinkan
Svar från hinkan i ämnet siffran 37
Liknar min förföljelse. Den har kommit i två omgångar, med några års mellanrum. Båda dessa perioder har jag varit mer suicidal o aggressiv än vanligt o jah tänker att det är "änglarna" eller vad man nu vill kalla det har förstått att jah behövt hjälp att motstå de onda o negativa energier som vill åt mig. De åren då jag inte vart förföljd har varit som en dvala, ett gränsland av nåt slag. Svårt att förklara för jag har inte själv grepp om det.