Fick en otäck upplevelse igår

Mer
6 år 9 månader sedan #952567 av Nissegossen
wasp
En stekpanna i gjutjärn är underskattad, men måste ju vara diskad. Det enklaste enklaste sättet att göra ren en gjutjärnspanna är att direkt när man stekt något och tagit upp det ur pannan och lagt på tallrik eller fat, direkt efter medan pannan är het, ta den ha diskborsten redo och tappa kranen för kallt vatten, vispa rent, det är enklast så! Vad gäller teflonpanna, är vart tar teflonet vägen när pannan blir sliten? Jo, i din egen mage, men järn utan alkohol skadar inte, kroppen behöver järn. För att undvika rost häll lite matolja i och ta runt pannan med hushållspapper.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #952571 av Nissegossen
Jag har en gammaldags plättlagg vilken jag gör Amerikanska pannkakor på jag har allt för det inklusive lönnsirap och den laggen har förmodligen varit min mormors och hon hade ved/kolspis då hon fick kolen från Höganäs gruva pga tidigare gruvdrift under wwrI och wwrII på gården varför de samarbetade med Höganäsbolaget. Det glunkades om att gruvgångarna på stället hade kontakt med Höganäs bolagets gruvgångar. Hela den biten är underminerad vad jag tror av gruvgångar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #952574 av Admin1
Troligen hypnagoga hallucination, som kan inträffa vid insomning. Vid uppvaknande kan liknande också inträffa.