Helt galet.

Mer
5 år 3 månader sedan #1126650 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Helt galet.
Under psykos kan man tro sådana saker och det kan vara mycket mer orimligt än detta. Man verkar helt sakna kritiskt tänkande.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127556 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Helt galet.
Minns att jag fick för mig att badrumsvågen hade en mikrofon inbyggd. Det slutade med att jag sparkade sönder vågen och slängde ut den. Löjligt. Men den stod där och knäppte.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127757 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Helt galet.
Mina psykoser är som att allt snurrar. Bett min läkare höja dosen på medicinen eftersom jag varit på psykhem. Jag diskuterar psykoser, vanföreställningar, aggressivitet och hallucinationer med min psykolog en gång i veckan varje vecka.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1127767 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Helt galet.
Minns att jag fick för mig att badrumsvågen hade en mikrofon inbyggd. Det slutade med att jag sparkade sönder vågen och slängde ut den. Löjligt. Men den stod där och knäppte.

Tungt vägande skäl...Undrar varför den var knäpp?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1127769 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Helt galet.
Man gör allt för att skydda sig mot det man upplever som övervakning. Iallafall jag. Ugnsdisplayer, radio, tv, klocka, satelliter.....

På tv så de makalösare igår...ett programm om fantastiska hus... heter det inte mer makalöst? Makalösare har jag aldrig hört förr....
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127781 av Geta
Svar från Geta i ämnet Helt galet.
Förr trodde jag att jag var intressant att övervaka. Nu tror jag inte det längre.