Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
5 år 1 månad sedan #1133882 av Nissegossen
Luktade den kamelsvett? :tänk :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1133883 av Geta
Hade fullt sjå att komma upp och ner från kamelen. Den knyckte till, när den ställde sig upp.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1133884 av Nissegossen
Som på Stena Line med gubbarna på Pripps subventionerat av Pripps, vi skulle äta Chateaubriand.
sv.wikipedia.org/wiki/Chateaubriand_(matr%C3%A4tt)
Oxfilén luktade Åsna dessutom var den knappt tillagad samt att en kunde vi inte hitta, han dök upp först när vi skulle angöra i Göteborg han hade blivit magsjuk och hade tillbringat resan på toa jag själv klämde en fingernagel på sidan där den hänger med gångjärnen en ståldörr.

Jag gick till receptionen och bad om plåster hon klämde extra när hon satte på det, jag sade aj mest för henne men hade egentligen just då ingen smärta. Jag gick med en delad nagel i rätt många år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133951 av krokus
Ett tag hade jag en vanföreställning gällande Linda Rosing. (Fast numera heter hon något annat.) Det är pinsamt att erkänna. Jag tror att hon försökte göra mig homosexuell. Kan tillägga att jag inte finner henne snygg, gjorde inte då heller.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134135 av Admin1
Skrämmande hkboj bäst att tala med personalen när sådant händer.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134139 av Lelle
Jag dödade förstås ingen person, det har jag inte gjort. Det var tur att det ändå gick så bra som det gjorde.

Men detta säger ännu en gång att jag bör undvika till varje pris att få psykos igen !
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.