De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 1 månad sedan #1328052 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet De symptom vi har/har haft
Det enda som hjälpte mot mina sömnproblem var antipsykotika.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328053 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
Inget funkar på min sömnlöshet, sitter bara och halvsover i soffan hela nätterna. Jag kan i princip gå upp och städa på natten eller diska (vilket inte är tillåtet). Men jag sitter på olika forum där det alltid finns folk, även här. Så jag har vant mig vid att bara sova fyra-fem timmar per natt. Inget konstigt med det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328065 av Nissegossen

Jag har äppelmos på gröten
 
Gott med antingen Hallonsylt eller Lingonsylt också och glöm inte saltet i gröten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1328073 av mrsearlgray
äter redan quetiapine och olanzapine, blir trött av dom men det håller inte i sig så jag hinner inte somna oftast.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328084 av koi
Svar från koi i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag har två röster som besvärar mig.

Idag sa den manliga rösten nånting i mitt högra öra när jag lagade mat. Jag hörde inte riktigt. Jag trodde det var min son och frågade vad han sa. Men han svor dyrt och heligt att det inte var han.

En morgon väckte han mig och tjatade om några jävla Amaryllis. Kl 06 på morgonen. Vad fan är en Amaryllis? Jag fick googla sen.

Lillskiten bråkar med mig men är inte lika dum som för ett halvår sedan. Hon säger inte att jag ska göra dumheter. Bara att saker kommer gå åt helvete.

Jag ser vita varelser i periferin. De finns i hallen oftast. Har sett dem i vardagsrummet och i skogen. Det är stora, med päls. Nästan som en katt fast i mänsklig form.

Min hjärna stannar. Mitt i en mening kan jag bara sluta fungera. Sen tar det kraft att komma tillbaka och minnas vad det var jag pratade om. Om jag ens minns det.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1328087 av IM
Svar från IM i ämnet De symptom vi har/har haft
Hur många Melatonin tabl. tog du, ibland kan man ta 2- 3 tillsammans. Ge dem lite längre tid. Bra att ta tillsammans med en som är snabbverkande.
Melatonin förbättrar längden du sover i sträck.
Vet inte vad du har för medicin eller hur mycket du tar eller tål, att det inte påverkar kroppen negativt tänker jag då på. Men som Amandara kan göra och ha en medicin man kan lägga till i reserv vid behov låter bra.

Till dig koi, jag hade inte velat ha det som du går igenom. Hade du inte varit inlagd för inte så länge sedan. Då tycker jag i så fall att den behandling du fick och som du fortfarande fortsätter med, inte var så lyckad. Och att det måste kunnas förbättras. Hör av dig till läkaren.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.