"Ljuva hem!" på Vulkan.se

Mer
16 år 2 månader sedan #114357 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
Geta, ja jag borde verkligen få kontraktet....jag sköter mig exemplariskt, men man ska inte ta ut något i förskott känner jag....

Om jag har råd, så kommer jag att skicka ett exemplar till tidningen Faktum i Göteborg som säljs av hemlösa. De är nog intresserade av den läsningen på redaktionen där.
Mer
16 år 2 månader sedan #114375 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
mopa, inga problem, det är bara att maila till mig så löser vi det!
<!-- e --><a href="mailto:mavri@hotmail.com]mavri@hotmail.com[/url]<!-- e -->
Mer
16 år 2 månader sedan #114448 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
Absu.
När Du har bätte ekonomi kanske Du kan köpa ett gäng böcker och sen sälja dem signerade till Viskare.
Mer
16 år 2 månader sedan #114449 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
TIKKI, beställer man via mig så kan man givetvis få boken signerad om man vill det. Det är ett par personer, dock ej från Viska, som bestält "Kontrollerad Galenskap" genom mig och viljat ha en liten signatur. Sånt känns lite hedrande : )
Jag kommer att beställa så många ex jag har råd med av "Ljuva hem!" på onsdag när jag får pengar. Tyvärr har jag nog inte råd med så många ex just nu.
Mer
16 år 2 månader sedan #114609 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
Hej
I morgon kväll kommer jag att göra en beställning på Vulkan.se
Om det är fler viskare som vill beställa "Ljuva hem!" eller "Kontrollerad Galenskap" via mig så maila gärna mig innan klockan 18 i morgon (Onsdag 19de), så att jag vet hur många ex jag ska beställa.

Man kan förvisso beställa av mig senare också, men jag kan då inte garantera att jag har möjlighet att beställa in böcker på direkten, vilket gör den redan långa leveranstiden längre.

Jag hoppas att ingen tar illa upp av denna "marknadsföring" och jag kan tillägga att jag inte tjänar ett öre på mina böcker eller vidare föräljningen, snarare förlorar jag på det.
Jag vill helt enkelt att mina böcker ska vara tillgängliga för alla på Viska.
"Kontrollerad Galenskap" är ju direkt riktad till andra med psykisk sjukdom och det är i viss mån "Ljuva hem!" också.
Helst skulle jag vilja ge gratis ex till alla Viskare, men det är tyvärr inte möjligt.....
Mer
16 år 2 månader sedan #114643 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet "Ljuva hem!" på Vulkan.se
Jag skall ta upp din nya bok i nyhetsbrevet, som går ut på fredag. Jag nämner att de kan beställa från dig direkt om de inte har VISA-kort. Sedan 4 april kommer ett nyhetsbrev att gå ut till alla 1200 medlemmar och jag tar upp boken då också.